Aktuelle Publikationen der Arbeitsgruppe

Sterly H. Regionalization revisited: Mediatization of translocal social practices and the spatial reconfiguration of life in rural-urban Bangladesh. in Felgenhauer T, Gäbler K, Hrsg., Geographies of Digital Culture. Abington, New York: Routledge. 2017. S. 52-70 doi: 10.4324/9781315302959_4

Stange G. Das Gesetz über die Regierungsführung Acehs in der politischen und zivilgesellschaftlichen Debatte. in Peacebuilding in Aceh. Zwischen Scharia und Tsunami. regiospectra. 2017. S. 127-141

Stange G. Die Reintegration ehemaliger Kombattanten in Aceh. in Peacebuilding in Aceh. Zwischen Scharia und Tsunami. regiospectra. 2017. S. 81-111

Husa K, Wohlschlägl H. Different Immigrant Groups, Different Issues:Three Case Studies from Thailand – An Introduction. in Husa K, Wohlschlägl H, Hrsg., Hill Tribes, Labour Migrants, Foreign Retirees: Different Immigrant Groups, Different Problems: Three Case Studies from Thailand. Wien: Institut für Geographie und Regionalforschung. 2017. S. 7-9. (Abhandlungen zur Geographie und Regionalforschung, Band 21).

Husa K, (ed.), Wohlschlägl H, (ed.). Hill Tribes, Labour Migrants, Foreign Retirees: Different Immigrant Groups, Different Problems: Three Case Studies from Thailand. Wien: Institut für Geographie und Regionalforschung, 2017. 260 S. (Abhandlungen zur Geographie und Regionalforschung, Band 21).